Mijn SKJ | Wijzigen beheerder van het Mijn SKJ-werkgeversaccount
Bij personele wijzigingen in een organisatie, kan het voorkomen dat het nodig is om het beheer van het Mijn SKJ-werkgeversaccount over te dragen aan een andere collega.
Het wijzigen van de beheerder van het Mijn SKJ-werkgeversaccount van jouw organisatie kun je eenvoudig regelen door via de contactpagina jouw verzoek in te dienen. Vergeet niet om in het contactformulier het onderwerp ‘Gemeenten/werkgevers’ te selecteren, zodat jouw verzoek bij de juiste afdeling terechtkomt.
Meerdere contactpersonen op één werkgeversaccount
Het is mogelijk om meerdere contactpersonen aan te melden op een werkgeversaccount. De tweede, derde, enz. contactpersoon kan op de homepage van de Mijn SKJ-website een aanvraag doen voor een werkgeversaccount. Het is echter de bedoeling dat het werkgeversaccount wordt beheerd door iemand die gemachtigd is om inzage te hebben in het account en eventuele (bijbehorende) financiële gegevens. Meestal is dit iemand van P&O, de administratie, een leidinggevende, of de eigenaar. Deze contactpersoon heeft dan een overzicht van de reeds geregistreerde medewerkers.