Contact
Heb je een vraag over registratie, herregistratie of tuchtrecht bij SKJ? Of wil je iets anders weten? We helpen je graag verder.
Kijk op de informatiebank of het tuchtrecht/professioneel toezicht gedeelte (boven in beeld) voor meer specifieke informatie. Geen antwoord op je vraag gevonden? Stel dan je vraag hieronder via het contactformulier of bel!
FAQ
Ik kan niet meer in Mijn SKJ inloggen, wat moet ik doen?
Een mogelijke reden is dat je jouw vernieuwde Mijn SKJ-account nog niet hebt geactiveerd. Om toegang te krijgen tot de vernieuwde Mijn SKJ-omgeving, dien je eerst je (nieuwe) account te activeren via de activatielink in een e-mail van SKJ.
Indien je geen e-mail hebt ontvangen, bezoek dan de SKJ-contactpagina (selecteer ‘Algemeen’ als onderwerp) en neem contact op met onze helpdesk.
Wanneer wordt mijn herregistratie beoordeeld?
Officieel hebben wij 3 maanden om je herregistratieaanvraag te beoordelen. Als je je herregistratieaanvraag op tijd hebt ingediend (dat wil zeggen: minimaal 1 dag voordat je registratie verloopt), blijf je geregistreerd tot wij jouw dossier hebben beoordeeld. Ook als we om een aanvulling vragen, blijf je geregistreerd. Meer info.
Wanneer worden mijn herregistratieactiviteiten beoordeeld?
We begrijpen dat je na het indienen van de activiteit wilt weten of deze wordt goedgekeurd. We doen dan ook ons uiterste best om deze zo snel mogelijk te beoordelen. Vanwege drukte kan dit enkele maanden duren, maar wij beoordelen activiteiten in jouw dossier in ieder geval binnen drie maanden nadat je je herregistratieaanvraag hebt ingediend. Het kan voorkomen dat de activiteiten eerder beoordeeld worden. Meer info.
Wanneer kan ik uitstel van mijn herregistratieperiode aanvragen?
Voor zwangerschapsverlof, ouderschapsverlof en/of ziekteverlof kun je verlenging van je herregistratieperiode aanvragen. Ook als je andere zwaarwegende redenen hebt waarom je je herregistratie niet tijdig af kunt ronden, kun je een verlengingsaanvraag doen. Dit kan in Mijn SKJ via de onderstaande stappen;
- Menu aan linkerzijde in Mijn SKJ.
- Overige
- Uitstel aanvragen (3 stappenplan).
- Nieuwe aanvraag indienen.
Welke reflectievormen kan ik volgen/indienen voor mijn herregistratie?
In de informatiebank kun je vinden welke reflectievormen je kunt gebruiken en wat dat precies inhoudt.
Contactformulier
Onze beltijden:
De helpdesk: 030-303 64 77
(voor vragen over (her)registratie)
Maandag t/m vrijdag: 08.30 – 12.00 en van 13.00 – 16.30
De afdeling accreditatie (voor opleiders): 030-303 64 76
Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag: 10.00 – 12.00
De afdeling debiteuren-/crediteurenadministratie: 030-303 64 75
Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag: 09.00 – 12.00
De afdeling professioneel toezicht: 030-303 64 73
Maandag t/m vrijdag: 9.00 – 12.00 en van 13.00 – 16.30
Voor mediaverzoeken en/of persvragen: 030-303 64 70
Maandag t/m vrijdag: 9.00 – 12.00 en van 13.00 – 16.30