Contact
Heb je een vraag over registratie, herregistratie of tuchtrecht bij SKJ? Of wil je iets anders weten? We helpen je graag verder.
Kijk op de informatiebank of het tuchtrecht/professioneel toezicht gedeelte (boven in beeld) voor meer specifieke informatie, laat je helpen door onze Chatbot Jos of neem contact met ons op via de onderstaande mogelijkheden.
FAQ
Wanneer wordt mijn herregistratie beoordeeld?
Officieel hebben wij 3 maanden om je herregistratieaanvraag te beoordelen. Als je je herregistratieaanvraag op tijd hebt ingediend (dat wil zeggen: minimaal 1 dag voordat je registratie verloopt), blijf je geregistreerd tot wij jouw dossier hebben beoordeeld. Ook als we om een aanvulling vragen, blijf je geregistreerd. Meer info.
Wanneer worden mijn herregistratieactiviteiten beoordeeld?
We begrijpen dat je na het indienen van de activiteit wilt weten of deze wordt goedgekeurd. We doen dan ook ons uiterste best om deze zo snel mogelijk te beoordelen. Vanwege drukte kan dit enkele maanden duren, maar wij beoordelen activiteiten in jouw dossier in ieder geval binnen drie maanden nadat je je herregistratieaanvraag hebt ingediend. Het kan voorkomen dat de activiteiten eerder beoordeeld worden. Meer info.
Kan ik een verlenging van mijn herregistratieperiode aanvragen?
Voor zwangerschapsverlof, ouderschapsverlof en/of ziekteverlof kun je verlenging van je herregistratieperiode aanvragen. Ook als je andere zwaarwegende redenen hebt waarom je je herregistratie niet tijdig af kunt ronden, kun je een verlengingsaanvraag doen. Hiervoor kun je inloggen in Mijn SKJ > Overige > Registratie verlengen > Nieuwe aanvraag plaatsen.
Welke reflectievormen kan ik gebruiken?
In de informatiebank kun je vinden welke reflectievormen je kunt gebruiken en wat dat precies inhoudt.
Hoe kan ik activiteiten invoeren?
Als je wat hulp kunt gebruiken bij het invoeren van activiteiten, dan kun je onze handleidingen gebruiken. Deze zijn te vinden in de informatiebank.
WhatsApp
06 – 1660 5258 (het is niet mogelijk om dit nummer te bellen)
- Sla ons op in je telefoon.
- Start een Whatsapp-gesprek met: “Ik heb een vraag“, en dan helpen wij je verder!
Op werkdagen tussen 8.30 – 17.00 uur kun je (indien nodig) doorgestuurd worden naar een medewerker.
Contactformulier
Onze beltijden:
De helpdesk: 030-303 64 77
(voor vragen over (her)registratie)
- ma 8.30-17.00
- di 8.30-17.00
- wo 8.30-17.00
- do 8.30-12.30
- vr 8.30-12.30
De afdeling accreditatie (voor opleiders)
ma-do: 030-303 64 76 (10.00 – 12.00)
De afdeling debiteuren-/crediteurenadministratie
ma-do: 030-303 64 75 (9.00-12.00 en van 13.00-16.30)
De afdeling tuchtrecht:
ma-vr: 030-303 64 73 (9.00-12.00 en van 13.00-16.30)
Voor persvragen:
ma-vr: 030-303 64 70 (9.00-12.00 en van 13.00-16.30)