Wij leren van jouw klacht
Medewerkers van SKJ proberen hun werk zo goed mogelijk uit te voeren. Desondanks kan het voorkomen dat je het gevoel hebt dat je niet op de juiste manier behandeld wordt of geïnformeerd bent. Je kunt in zo’n situatie een klacht indienen. SKJ vraagt je om je klacht goed te formuleren én te onderbouwen. Daarmee kunnen wij je het best verder helpen. Daarnaast hebben wij altijd als doel lering te trekken uit een ingediende klacht.
SKJ handelt je klacht af via een helder beschreven procedure/klachtenregeling. Na advies van de klachtencommissie volgt er een uitspraak/conclusie en een inhoudelijke reactie. SKJ kan gevolgen verbinden aan deze uitspraak, bijvoorbeeld wijziging van interne procedures.
Hoe dien je een klacht in?
Je kunt je klacht mailen naar: klachtenskj@skjeugd.nl.
In de klaagbrief/-mail dient in ieder geval te zijn vermeld; de naam van de klager, over welke procedure/persoon geklaagd wordt, een korte en duidelijke omschrijving van de klacht.
Let op: Mondelinge klachten kunnen niet in behandeling worden genomen.
Een klacht over een professional
Een klacht indienen over een professional? Kijk dan op Een klacht indienen over een professional.